Un 70% dels usuaris de l’estació d’autobusos de Girona valora la seva gestió amb notable o excel·lent

Un 70% dels usuaris de l’estació d’autobusos de Girona valora la seva gestió amb notable o excel·lent

  • La informació disponible a l’estació és un dels elements més ben valorats entre els usuaris

Els usuaris i usuàries de l’estació d’autobusos de Girona valoren molt positivament la gestió de l’estació, gestionada per CIMALSA, empresa pública de la Generalitat de Catalunya adscrita al departament de Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori, que promou, desenvolupa i gestiona infraestructures i centrals per al transport de mercaderies, la logística i la mobilitat.

 El 70% dels usuaris que han realitzat l’enquesta qualifica d’excel·lent o notable la gestió de les instal·lacions en aspectes com la seguretat, la informació i l’atenció del personal de l’estació. En concret, la informació que els usuaris poden trobar a l’estació a través de les pantalles i al punt d’informació és un dels aspectes més ben valorat, amb un 76% d’usuaris que la puntua amb notable o excel·lent. D’altra banda, l’atenció del personal rep també una molt bona puntuació, amb un 23% d’usuaris que li donen un 10.

 Així, l’enquesta, que es va realitzar amb motiu de la diada de Sant Jordi a través d’un punt de llibre i a la qual han participat un 68% de viatgers freqüents i un 30% de viatgers ocasionals, ha consultat també el manteniment i neteja de les instal·lacions, que més de la meitat dels usuaris valora d’excel·lent. Els serveis que s’ubiquen a l’estació i que tenen l’objectiu de donar a l’usuari una proposta de valor afegit també han rebut una puntuació molt positiva.

A més de recollir l’opinió dels usuaris sobre els serveis i gestió actuals, des de CIMALSA s’han volgut recollir, alhora, suggeriments dels usuaris per continuar oferint un servei de qualitat i donar resposta a les seves demandes. Entre les accions que han proposat destaquen incorporar informació turística de la ciutat de Girona al punt d’atenció als usuaris, així com més informació de servei a les pantalles informatives i augmentar la seguretat en franges horàries concretes.

 Les propostes rebudes s’alineen amb les accions que des de CIMALSA ja s’estan treballant. En aquest sentit, Cristina Plana, responsable de l’àrea de gestió d’estacions d’autobusos de CIMALSA, destaca que “estem molt satisfets de la valoració dels usuaris i la seva opinió és molt valuosa per continuar donant el millor servei a l’estació”. Plana destaca que “les propostes rebudes per part dels viatgers coincideixen amb les necessitats que teníem detectades i en les quals ja estem treballant”.

 Els usuaris que van respondre l’enquesta van participar en el sorteig d’una estada a Vall de Núria, gràcies a la col·laboració de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya. La guanyadora del sorteig va ser Pilar P., que va rebre el xec regal de mans de Cristina Plana a la mateixa estació de bus Girona.

 L’estació, gestionada per CIMALSA des del 2018, és un recinte de 14.000 m2 ubicat a la planta -1 de l’edifici de l’Estació d’Alta Velocitat de Girona, on operen regularment cinc companyies de transport de passatgers, totes en rutes interurbanes de mig i llarg recorregut i a les quals cal sumar altres companyies que utilitzen l’estació puntualment per a viatges discrecionals.

 

Adjuntos

Tornar enrere