Comercialització

el Camp

CIM el Camp

La Central Integrada de Mercaderies del Camp fou promoguda per CIMALSA, empresa pública de la Generalitat de Catalunya, amb l’objectiu d’oferir un espai amb condicions òptimes d’ubicació i servei per a les empreses de transport de mercaderies per carretera.

Posada en marxa el 2007, la central està situada en un punt estratègic de la xarxa viària entre els eixos AP-7, T-11 i A-7, i a prop de l’aeroport de Reus. Ocupa un recinte tancat de 42ha, amb controls d’accés que garanteixen la seguretat de les empreses instal·lades.

Els propietaris estan constituïts en una Supracomunitat de Propietaris, el que permet tenir la CIM en perfectes condicions de manteniment. En aquest context, i per encàrrec dels propietaris, CIMALSA actua com a administradora i gestora de la Central, amb l’objectiu de mantenir la seva operativitat i funcionalitat.

 

la Selva

CIM la Selva

La Central Integrada de Mercaderies de la Selva fou promoguda per CIMALSA, empresa pública de la Generalitat de Catalunya, amb l’objectiu d’oferir un espai amb condicions òptimes d’ubicació i servei per a les empreses de transport de mercaderies per carretera.

Inaugurada el 2007, la central està situada en un punt estratègic de la xarxa viària, on es creuen el corredor mediterrani amb l’eix transversal, al costat de l’aeroport de Girona. Ocupa un recinte tancat de 22ha en el termes municipals de Vilobí d’Onyar i Riudellots de la Selva, amb uns controls d’accés que garanteixen la seguretat de les empreses instal·lades.

Els propietaris estan constituïts en una Supracomunitat de Propietaris, el que permet tenir la CIM en perfectes condicions de manteniment. En aquest context, i per encàrrec dels propietaris, CIMALSA actua com a administradora i gestora de la Central, amb l’objectiu de mantenir la seva operativitat i funcionalitat.

 

LOGIS Empordà

LOGIS Empordà

El LOGIS Empordà és una de les peces del HUB Intermodal el Far-Vilamalla, que es composa del sector logístic LOGIS Empordà de 73 Ha;  la Terminal Ferroviària de Vilamalla, actualment en funcionament en ample ibèric i properament en UIC; i l’anomenat sector ce5, d’unes 59 Ha en total, adjacent al LOGIS Empordà, amb una part destinada a ús logístic (35 Ha aprox.) i una part destinada a la futura Terminal Ferroviària del Far d’Empordà (24 Ha aprox.) El sector ce5 i la futura Terminal Ferroviària del Far d’Empordà es troben actualment en fase de desenvolupament del planejament urbanístic.

Amb 21 Ha ja urbanitzades a la fase 1, el LOGIS Empordà aquest any estarà urbanitzat en la seva totalitat. Actualment, està en fase de comercialització un total de 84.744 m2, propietat de CIMALSA, i 50.000 m2 propietat de l’Ajuntament del Far d’Empordà:

 

Parcel·les disponibles (setembre 2021):

Parcel·la

Superfície m2

 

Edificabilitat

Ocupació en planta

Alçada màxima

Preu

  4-5-16-

-25-26

  27.781 m2

   ILLA 3



   ILLA 3

   0,6

   75%

18 m

100 €/m2

  14-15-

 -17-27-28

  27.979 m2

   0,6

   75%

18 m

100 €/m2

 

 

 

 

 

 

 

  22

   7.876 m2

   ILLA 2

0,77

   75%

12,5 m

100 €/m2

Parcel·les disponibles (setembre 2021):

 

HUB Intermodal EL FAR - VILAMALLA:

 

LOGIS Montblanc

Comercialització de parcel·les LOGIS MONTBLANC

CIMALSA anuncia la comercialització mitjançant compravenda de dues futures parcel·les d’ús logístic industrial en el sector “LOGIS MONTBLANC” al municipi de Montblanc (Tarragona)

La parcel·la LI-1 tindrà una superfície de 64.168m2 de sòl i un preu unitari de sortida de 82 €/m2 de sòl, és a dir, un preu base de 5.261.832,58 € més IVA

La parcel·la LI-3 tindrà una superfície de 124.351 m2 de sòl i un preu unitari de sortida de 82 €/m2 de sòl, és a dir, un preu base de 10.196.832,84€ més IVA

El document d’informació que regeix la comercialització i la documentació annexa es poden descarregar a sota, i les ofertes es poden presentar a CIMALSA, carrer Còrsega 273, 6a planta 08008 – Barcelona, fins el 15 de novembre 2021 a les 14h.

- COMERCIALITZACIÓ inclou annexos 4 i 5 (PDF)

- ANNEX 1 plànols (PDF)

- ANNEX 2 normativa refosa (PDF)

- ANNEX 3 planning (PDF)

- ANNEX 6 model contracte (PDF)